miercuri, 26 februarie 2014

Angelica Flutur - Sa iubesti o suceveanca 2013





                                            Angelica Flutur - Sa iubesti o suceveanca 2013

                                                   



Angelica Flutur - Sa iubesti o suceveanca (2:21)
Angelica Flutur - Tar mi-i drag la badea-n bra?e (3:20)
Angelica Flutur - Cararu?a cea de fata (3:49)
Angelica Flutur - Uiuiu ?i bine-mi pare (2:08)
Angelica Flutur - Eu-s fata de la Ciumârna (3:09)
Angelica Flutur - Mai badi?a puiule (2:56)
Angelica Flutur - Jocul meu îi ca ?i para (2:07)
Angelica Flutur - Merge jelea pe carare (0:57)
Angelica Flutur - Mo?u meu batrân cuminte (2:29)
Angelica Flutur - Roata merge se-nvârte?te (2:49)
Angelica Flutur - Ia sa zic o balaceanca (2:25)
Angelica Flutur - Dragobete, Dragobete (3:44)
Angelica Flutur - Toata vara prin padure (2:53)
Angelica Flutur - Asta-i nunta mare (3:07)
Angelica Flutur - Cântecul ma poarta-n lume (4:33)
Angelica Flutur - Spune-mi luna ?i tu soare (3:40)
Angelica Flutur - Bine mai era odata (2:40)
Angelica Flutur - ?ine-mii Doamne scripcile (3:56)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu